وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
سرخط خبرها

فروش مرحله سوم بلیت قطار‌های اربعین آغاز شد | افزایش ۲برابری قطار‌های مشهد به کرمانشاه (۵شهریور۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۱۱۴۱
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
فروش مرحله سوم بلیت قطار‌های اربعین آغاز شد | افزایش ۲برابری قطار‌های مشهد به کرمانشاه (۵شهریور۱۴۰۲)
مدیرعامل راه‌آهن گفت: مرحله سوم عرضه بلیت‌های قطار ویژه اربعین از ساعت ۱۰ امروز آغاز شده و مسیر ریلی تهران اهواز تا خرمشهر چهاربرابر افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، میعاد صالحی  به تشریح اقدامات ویژه راه‌آهن برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین و خدمات‌رسانی مطلوب به زائران حرم اباعبدلله‌الحسین(ع) پرداخت و اظهار کرد: از ساعت ۱۰صبح امروز(۵شهریور۱۴۰۲)، مرحله سوم پیش‌فروش بلیت قطار‌های اربعین آغاز خواهد شد.

صالحی اظهار داشت: مسافرانی که دیروز ساعت۱۱:۴۰ از تهران به مقصد کربلا با قطار عازم شده بودند، حوالی ساعت ۶صبح امروز به شلمچه رسیدند و قبل از غروب به ایستگاه کربلا در ۵کیلومتری حرم حضرت ابوالفضل(ع) خواهندرسید.

مدیرعامل راه‌آهن از افزایش دوبرابری قطار مشهد - کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: از فردا تا پایان هفته، قطار از تهران به مقصد اهواز و خرمشهر را تا چهاربرابر نسبت به ایام عادی سال افزایش خواهیم داد.

دکتر صالحی با بیان اینکه از ساعت۱۰ امروز، پیش‌فروش مرحله سوم بلیت قطار‌های اربعین آغاز خواهد شد، تأکید کرد: با توجه به اینکه قیمت بلیت اتوبوس از تهران به خرمشهر حدود ۸۰۰هزارتومان تعیین شده است؛ اما در بحث قطار، هیچ‌گونه افزایشی در نرخ بلیت قطار روی نداده است و قطار‌های چهارتخته ۳۹۰هزار تومان تعیین شده است و در قطار‌های شش تخته، این نرخ پایین‌تر نیز خواهد بود.

صالحی عنوان کرد: با توجه به تقاضا در سایر استان‌ها، قطار‌های فوق العاده از شهر‌های زاهدان، کرمان، ساری و یزد به سمت خرمشهر و کرمانشاه تدارک دیده شده است.

وی از حرکت مستقیم قطار از ساری به مقصد کرمانشاه برای نخستین بار خبر داد و اظهار کرد: امسال قطار‌های مشهد به کرمانشاه را نیز به دو برابر افزایش داده‌ایم.

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه امسال قطار‌های ریل باس در مسیر رفت‌وبرگشت خرمشهر – شلمچه به طور رایگان زائران اربعین را جا‌به‌جا خواهند کرد، افزود: دو دستگاه ریل باس با ظرفیت ۸۰۰نفر نشسته و ۷۰۰نفر ایستاده به‌طور شبانه‌روزی، زائران را اعم از کسانی که با قطار یا خودروی شخصی یا عمومی به خرمشهر آمده باشند، در مسیر شلمچه به خرمشهر و برعکس جابه‌جا می‌کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->